نصب پلاستیک گلخانه

نصب پوشش پلاستیک گلخانه

قطعات و نحوه نصب پوشش پلاستیک گلخانه ، در سازه های مختلف با روشهای متنوعی انجام می‌گیرند، مثلا در سازه‌های اسپانیا اتصال پلی‌اتیلن به ناودان توسط لاکینگ و فنر و یا پروفیل C به همراه PVC و در سازه های ایرانی توسط لوله‌های پلاستیک سفق کن صورت می‌گیرند.
هرکدام از این روشها معایب و مزایایی دارند که کارشناسان این شرکت متناسب با شرایط منطقه مورد نظر و تجربه خود و همچنین نوع سازه، یک روش و یا روشی تلفیقی را جهت نصب پوشش گلخانه طراحی و پیشنهاد میدهند.
در نصب پلاستیک گلخانه ها میبایست به این نکته دقت داشت که پوشش بعد از نصب، فاقد هر گونه چین و چروک باشد.
و همچنین برخی از فیلمهای پوششی گلخانه دارای خط تاهایی ضعیف هستند که در نصب به طرز و مکان قرار گیری آنها نیز بسیار دقت باید کرد.
مجموعه ما با حدود یک دهه تجربه در اجرا و نصب و راه اندازی واحدهای گلخانه ای ، توانایی و تخصص انجام نصب پلاستیک گلخانه ، توسط اکیپ های حرفه ای نصب خود را به بهترین نحو و با بیشترین سرعت دارد.
تیم های مونتاژ ما یا یک شخص مستقل هستند که مدیر آن در تیم خود حضور دارد و یا مراحل نصب و مونتاژ گلخانه مستقیم زیر نظر ما و با تاییدیه کارشناسان ما صورت میگردد.
تیم های مونتاژ ما از تجهیزات و ادوات خاصی برای مونتاژ گلخانه استفاده میکنند. این تجهیزات به همراه تخصص و تجربه ما را قادر می سازد تا به طور موثر و ایمن به سرعت کار کنیم و به ما اجازه می دهد که عملکرد رقابتی ارائه دهیم.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : 09157070790

نحوه‌های نصب پوشش گلخانه

این مجموعه با آموزش اکیپ های اجرایی و همچنین با نظارت مستقیم متخصصین و مشاوران و مدیران خود اقدام به نصب پلاستیک گلخانه و راه اندازی این واحدهای تولیدی می‌نماید، از این رو روش و نحوه های گوناگونی با قیمت‌های مناسب را عرضه مشتریان خود میدارد تا متناسب با شرایط زمانی و مکانی و مالی و تخصصی و … خود مناسبترین روش را انتخاب نمایند:
-اجرای پروژه‌های کلید تحویل
-مشاور احداث گلخانه
-سوپروایزر ( کارشناس نصب )
-مدیریت پیمان اجرایی گلخانه
-اجرا درصدی گلخانه

دیدگاه ها بسته شده‌اند.

Real Time Web Analytics